KRONIKI YODY ODCINEK 6 JUŻ WE WRZEŚNIU?

Właśnie, szperając w internecie natknąłem się na informację, ze odcinek 6 Kronik Yody został wyemitowany 6 sierpnia na amerykańskim Disney XD! Czy to oznacza powrót Jeka 14 nauczającego Luka Skywalekra?

Podejrzewam, że tak 🙂 A według mnie, już we wrześniu, film trafi na polskie ekrany!

Informacje o Mustafar29

Po raz pierwszy z Gwiezdnymi wojnami miałem styczność 17 lipca 2012 roku, kiedy obejrzałem Mroczne widmo. Głębsze wkręcenie się w fabułę serii było tylko kwestią czasu. W 2013 roku zarejestrowałem się FANDOMIE, zupełnie przypadkowo nadając sobie nick, który pozostał ze mną do dziś. Wykorzystałem go także w 2014 na Bibliotece Ossus. W 2015 byłem jednym z założycieli Star Wars Fanonpedii, a w 2017 zostałem redaktorem StarWars.pl.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz